CAT-tegories:

Selasa, 1 Februari 2011

owang gaji bawu..









10 ulasan:

  1. Mana amek owang gaji ni? Nak jugak :D

    BalasPadam
  2. begitu tertarik dgn post sbb m'gunakan kreativiti utk mengaitkan dgn p'buatan kucing2 itu...

    p/s:tumpang tanya:hasil edit ker?

    BalasPadam
  3. Siti W: tak bleh!

    hanimah: hasil curi nih.. hihi..

    BalasPadam
  4. bro fiwdaus:oh,baru jer ingat nak 'stadi' teknik..tapi memandangkan hasil curik,saya tak jadilah (^^,)

    BalasPadam
  5. curik kat mana gambar2 kucing ni?serius comei2..huhuhu

    BalasPadam
  6. betul ke bayar gaji kat kucg neyh..?
    or jg buruh paksa je ni..hehe

    BalasPadam
  7. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam